Sunday, January 4, 2009

member pena paling spoting

Haaaaaaa...ni name die min atau min dien atau aminuddin kaki..wawawawawa..die yang ngaku name die..ni member cik embon(za)..aku knal die pon mase kat conference kat ym..tp die ni best r gak sbb giler2 same ngan aku n za..dlu dok kat kemaman dan oleh sbb keje punye pasal pinda damansara la plak..still xtaw die keje ape =.='


ni plak lipanz_otaku...kenal kat ym gak..die curik ID ym aku kat VF..sengal die nih..kalu aku call er ym er ngan die xyah tanye ngah wat pe..sbb da taw mesti main game nyer..almaklumler gamefreak&&animefanatik..die ade anak sdare yg comey huhu..die ni lagi gilegile..da la xnak ngaku umo da 23 ade ati nak jadik 6 taon..patu xngaku dok jengka ade ati dok london..cehh..tgk gambo pom da tawu gile

ni ely..tp die suke digelar yamtuan cik puan ely nadirah..aiyark..mule r tu suke pasan..kitorang suke gado sbb pasan sape lagi cun..aku taw la aku ni sape..mst la cun tu aku..wawawawawaa(xnak ngalah gak)..die ade balak name uncle bujosh.hobinye tgk mende lu**h..aku knal die dlu baru ely..dorg ni kapel yg ish..cam gile becinte..ely ni pom da taw balak die camtu lagi die syg..katenye setia..cehh..tp stelah die berubah agak cantek la gak dan sexy pakwe die tros sygsyg kat die haha..agaknye pakwe die da betobat da bagusbagus..tu la idop..pelik en..tp gamba tu sweet en.agege


ini mohammad..aku panggil mad..tade la gile mane..xgile pom haha..tp yg buat die gile sbb die nk aku jd aku adk angkat die..pahal yeop??xckop adk er?wawawawa..die blaja kat sarawak..setiap 2 taon baru blk semenanjung (umah die kat klang)..penari tradisional yg agak hebak..nak jadi phD,phD hutan ..knal kat VF(salu ngaku aku bini die wawawawa)...die da ade awek r..cess..melopass..die ade anta kad raye ngan RM5 kat aku tp smpai skang xsampai2 lagi..aku ase posmen ni curik kot..ish



ni le kawan aku..panjang umo kite jumpe yo!

No comments: