Sunday, January 25, 2009

panggil saye Aunty Aina..haha

assalamualaikum....


yeAh haha!!....aku da tua weyh...agagagagga...

ni yaya ngan daniel...
captured by daniel..at that time daniel said,"kakak pandang la sini..peace mane?pose sexy la sikit..."..haha
game game game

hari jumaat lalu sedang aku goyang2 kepale denga lagu Jason Mraz & Colbie Caillat - Lucky ade org ketok pintu..knock knock!...owh kak yang...bukak pintu ade 2 budak..patu terkejut aku dorang panggil hye aunty aina....kaaaaannnggg!!!!errkk eerkk...aku rase ehhh muke aku da kedut2 ke??alalalalalarr...aku da jadi macek....alalalalalarr...aiks pelik aku sbb bdk2 ni patutnye duduk ngan ayah deme...tp aku denga kak yang kate die dapat balik anak die..ooo0ooo bagus ler.. dorang dok sehari kat umah aku....huru hare dooee...tp 1 mende je dorang attack..computer aku r..adesss...sehari suntuk aku tak online...dorang layan game...game game game...patu si adik nak main..kakak nak main gak..patu mule r nangis le...buat2 nangis le..pukul dada kakak sampai semput le...adess adess... tapi rendu plak kat dorang walaupom si danial ni ganas nak mampos..die nak gigit aku..ouchh!tarik2 seluar aku smpai terlondeh..aiyoo...tarik2 rambut...arrg!!!pasal die panggil aunty aina auty aina buat derk je..game punye pasal llaa...tireeeedd getting dieeeeeeee....terpakse la aku main robot2 ngan die..aku jadi robot...bodo giler hahaha..penat gak jadi macek..yaya(alya) baik sgt..die syg adik die..die salu tanye adik die..daniel syg kakak takk??malam2 cium adik dulu..sweet giler..hahaha..aku xpenah lak camtu kat sibling aku..myb mase kecik2 ade la kot..

yang buat aku macam...eerrr geram je bile mummy die bangun mummy die tanye "anak mummy buat ape mase mummy TER'pengsan tadi??"

daniel said "daniel,daniel bace buku"...

............................................................................................................................

No comments: